Каталог статей
Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 36 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
Тема: Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем. Мета: - навчальна: ознайомити учнів з поняттями «оздоровчі системи», «оздоровче харчування»; навчити порівнювати сучасні та традиційні системи харчування. - розвивальна: формувати в учнів здоров’ язбережувальні компетентності . - виховна: виховувати повагу до національної культури та толерантне ставлення до інших народів; свідому потребу в дотримання принципів здорового способу життя. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тренінг «Безпечний Інтернет» Мета: ознайомити дітей з правилами спілкування в Інтернет, з небезпечними кібертехнологіями, з якими можуть зустрітися діти, працюючи в Інтернеті. Розвивати вміння спілкуватись в соціальних мережах та чатах. Обладнання: плакат з правилами, макет дерева, стікери, презентація, картки. Учись добру в мережі, Шукай знання й новини, А сайти злі, що брешуть, Обходить ми повинні. Василенко Катерина |
Підсумки предметного тижня. Створення проекту «Розумне житло» - 9 – А клас – вчитель Смиковська Т.М. |
Турнір "Ораторського мистецтва"
Мета турніру: формування комунікативної компетенції учнів через створення діалогового простору, розвиток і вдосконалення практичних комунікативних, риторичних умінь і навиків; мотивація підвищення інтересу до предметів: українська, російська мова, література, ділового спілкування; виховання коректності, ввічливості у промові і поводженні під час діалогу, суперечки, дискусії. |
Екологічний тренінг «Тільки одна Земля» Мета тренінгу: • розширити і поглибити знання про концепцію сталого розвитку; • сприяти становленню екологічного мислення; • розвивати навички самостійного пошуку знань; • формувати критичне мислення, уміння відстоювати свою точку зору; • сприяти самопізнанню і ставленню до навколишнього світу як до частинки самого себе, духовному становленню, гармонізації особистості . Головні ідеї тренінгу: • взаємозв’язок живого і неживого в природі; • багатогранність цінностей природи (матеріальних, емоційних, естетичних); • невідповідність соціально-економічного розвитку суспільства законам природи як причини багатьох проблем сучасності; • необхідність оптимізації відносин суспільства і природи як комплексної соціальної та екологічної проблеми; • власна відповідальність кожного за стан навколишнього середовища. ХІД ТРЕНІНГУ ,
|
Тема заходу: «Рідна матінко - Земля». |
"Свято зустричі птахів" Мета заходу: розширити уявлення дітей про роль птахів у природі, розвивати їх мовлення, уяву, фантазію, творчі здібності, виховувати бережливе ставлення до природи, любов до птахів. |
Тема: Зустріч птахів за слов’янськими звичаями |
Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини. Мета: Освітня. Розширити знання учнів про значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому розвитку природи. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин, уміння спостерігати, робити висновки та узагальнення; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення та уяву; формувати вміння й навички роботи з роздавальним матеріалом,формування компетенцій у учнів Виховна. Виховувати етично-ціннісне ставлення до природи. Очікувані результати: учні називають рідкісні рослини своєї місцевості; наводять приклади використання людиною рослин різних груп; оцінюють значення рослин для існування життя на планеті Земля, значення рослин для людини.
|
МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК “Розвиток пізнавальних інтересів учнів на основі впровадження інтерактивних навчальних технологій” 1.Роль інтерактивних технологій у розвитку пізнавальних інтересів учнів 2.Методичні прийоми, які впливають на формування мотивації, розвиток пізнавальних інтересів 3.Методичні прийоми для перевірки, актуалізації знань учнів ttps://drive.google.com/drive/my-drive
|