Каталог статей
Головна » Статті » Мої уроки |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Тема: Поняття про оздоровчі системи. Складові оздоровчих систем. Мета: - навчальна: ознайомити учнів з поняттями «оздоровчі системи», «оздоровче харчування»; навчити порівнювати сучасні та традиційні системи харчування. - розвивальна: формувати в учнів здоров’ язбережувальні компетентності . - виховна: виховувати повагу до національної культури та толерантне ставлення до інших народів; свідому потребу в дотримання принципів здорового способу життя. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Тема. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини. Мета: Освітня. Розширити знання учнів про значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини; розкрити необхідність знань про будову та значення вивчених рослин у подальшому розвитку природи. Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати та визначати значення рослин, уміння спостерігати, робити висновки та узагальнення; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення та уяву; формувати вміння й навички роботи з роздавальним матеріалом,формування компетенцій у учнів Виховна. Виховувати етично-ціннісне ставлення до природи. Очікувані результати: учні називають рідкісні рослини своєї місцевості; наводять приклади використання людиною рослин різних груп; оцінюють значення рослин для існування життя на планеті Земля, значення рослин для людини.
|
Тема. Двомембранні органели Мета уроку:познайомитися із будовою та функціями двомембраних органелл; встановити схожість будови цих органел,їхніми функціями; встановити схожість будови цих органел, їх можливе походження; зробити еволюційні висновки Задачі уроку:вивчити структуру та функції двомембраних органел |
|
Урок узагальнення і систематизації знань з теми « Життя і здоров’я людини». Мета
- формувати, закріплювати уміння розповідати, пояснювати хід дій в життєвих ситуаціях, конкретизувати набуті знання ; |